Z przyjemnością informujemy, że został rozstrzygnięty KONKURS NA SCENARIUSZ WARSZTATU TWÓRCZEGO
DLA DZIECI I MŁODZIEŻY, który zrealizowany zostanie podczas 21. Międzynarodowych Warsztatów Niepokoju Twórczego Kieszeń Vincenta w 2022 (4-7 maja 2022).
Z regulaminu: „Nagrodą w konkursie jest zaproszenie ZESPOŁU z opiekunem artystycznym wybranego scenariusza do Poznania na koszt Organizatora, który zapewnieni też niezbędne materiały do realizacji projektu, zakwaterowanie, publikację 21. KV z wybranymi scenariuszami wraz z innymi tekstami dotyczącymi przebiegu projektu oraz udostępni w wersji elektronicznej dokumentację filmową i fotograficzną”.
Powyższą nagrodę otrzymało 10 najlepszych scenariuszy tegorocznej edycji (a zgłosiło swoje warsztaty kilkadziesiąt Studenckich Zespołów z polskich i zagranicznych Uczelni Artystycznych). Wśród nich znalazły się dwa reprezentujące Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu:
ZESPÓŁ TURKUSOWY, scenariusz „Idealny kraj z idealnych miast”, autorstwa Karoliny Jaworskiej i Julii Jesionkiewicz, studentek III roku kierunku Sztuka mediów i edukacja wizualna.
ZESPÓŁ CZERWONY, scenariusz „Kamuflaż”, autorstwa Marii Kłopotek i Apolonii Przybyszewskiej, studentek III roku kierunku Sztuka mediów i edukacja wizualna.
Zespoły wyjadą na realizacje pod opieką merytoryczna dr Barbary Kaczorowskiej.
Warto podkreślić również, że kilka scenariuszy zostało wyróżnionych publikacją w katalogu 21. Międzynarodowych Warsztatów Niepokoju Twórczego Kieszeń Vincenta. Są to Zespoły:
ZESPÓŁ ŻÓŁTY, scenariusz „Narysuj świat na nowo„, autorstwa Natalii Klasy, Karoliny Małeckiej i Marcela Boguszewskiego
ZESPÓŁ RÓŻOWY, scenariusz „Minecraft w prawdziwym świecie”, autorstwa Amandy Grabi, Gabrieli Kużdrzał i Kajtka Przybysza
ZESPÓŁ FIOLETOWY, scenariusz „Chochole malunki”, autorstwa Mileny Jabłońskiej, Izy Karaszewskiej i Remigiusza Boruszewskiego
Podziękowania za zaangażowanie i wielką pracę, którą wykonały WSZYSTKIE ZESPOŁY. Wszystkie scenariusze, które wysłaliśmy na konkurs reprezentują wysoki poziom merytoryczny. Zostały napisane z wielką dbałością i wskazują na wysokie kompetencje studentek i studentów jako edukatorów, edukatorki, jak również po prostu wrażliwych ludzi. Gratulacje!